/photos/bg_blog.jpg

Blogi

Uued tooted, sooduspakkumised, kauplustes toimuv ja nõuanded
08 juuni
2021

Tervise teisipäev: stress ja uni

Tänapäeval on juba igaüks meie seast kokku puutunud stressiga otseselt või kaudselt. See on praeguses olukorras paratamatu. Stressis inimeste vitamiinide ja mineraalainete vajadus on palju suurem, kuna keha väljutab teatud aineid kiiremini, et stressiga toime tulla. Kui keha on stressis, siis on ka unekvaliteet halb ja uni on meie kõigi jaoks väga oluline, sest une ajal uueneb meie kehaline ja vaimne jõud.

Tule loe tänasest tervise teisipäeva postitusest lähemalt, kuidas end aidata sellisel keerulisel ajal.

STRESS

Tänapäeva maailmas on paljud inimesed stressi seisundis kogu oma ärkveloldud aja. Vaimse tervise seisukohast tähendab stress äärmusliku emotsionaalse pinge tundmist. See võib avalduda ärevuse, unehäirete, muutunud söömismustrite, destruktiivse käitumise, pea-või lihasevaluna, südame versoonkonna probleemidena, seedimisprobleemidena, kaalutõusu, nahaprobleemide, nõrgenenud immuunsüsteemi või ka depressioonina.

Stressis inimese vitamiinide ja mineraalainete vajadus on palju suurem, kuna keha väljutab teatud aineid kiiremini, et stressiga toime tulla. Stressiolukorras vähenevad näiteks oluliselt magneesiumi, B-vitamiinide ja C vitamiini varud.


KUIDAS STRESSI LEEVENDADA?

  1. Liigu igapäevaselt. Füüsiline liikumine aitavad buustida endorfiinide tootmist ja suurendada heaolutunnet.
  2. Proovi mediteerida ja praktiseerida kohaloleku harjutusi.
  3. Teadvusta, mis tekitab sinus stressi ja ärevust. Tegele nende probleemide allikatega.
  4. Liigu värskes õhus
  5. Maha piisavalt
  6. Tee paus sotsiaalmeediast ja uudistest.
  7. Vaata üle oma toidulaud. Söö rohkem värvilisi puu- ja köögivilju. Jälgi, kas saad oma toidust piisavalt toitaineid.
  8. Vähenda kofeiini ning muude ergutite tarbimist.



Tootesoovitused

B-GRUPI VITAMIINIDID

  • B-grupi vitamiinid aitavad tõsta energiatootlikkust.
  • Aitavad parandada kognitiivset võimekust.
  • Kliiniliste uuringutega on tõestatud, et B-grupi vitamiinid aitavad alandada kõrgest stressitasemest tingitud depressiooni ja pinges olekut.
  • Aitavad säilitada stabiilsust ning meelerahu.
  • Aitavad lõõgastuda ning keskenduda stressiperioodil.

Ecosh Life B-kompleks 90 kapslit, 45 g
Kasutamine:  3 kapslit päevas koos veega vastavalt terapeudi või arsti soovitusele. Toodet manustada soovitavalt hommikuti peale sööki 1-6 kuu jooksul, vastavalt vajadusele.



BetterYou suukaudne pihusti B-vitamiini kompleks 25ml
Kasutamine:  Vajuta pumbale 3x, et vedelik hakkaks välja tulema. Loksuta enne iga kasutamist. Pihusta toodet suhu või põse siseküljele. Päevane annus: 4 pihustust päevas. Peale kasutamist sulge toode korgiga. Pakendis on 32 päeva annus.


MAGNEESIUM



  • Magneesium on mineraal.
  • Magneesium toetab lihaste tervist.
  • Magneesium toetab närvifunktsiooni.
  • Magneesium on oluline komponent sinu une kvaliteedi jaoks.
  • Magneesium aitab lihastel lõdvestuda ja pinget maandada.
  • Magneesium aitab ärevust leevendada.
  • Magneesium vähendab stressihormooni tootmist.
  • Magneesium tõstab õnnehormooni (serotoniini) tootmist.
  • Magneesium on põletikuvastase toimega.

BetterYou magneesiumiõli pihusti 100ml

Pihusta kehale ja masseeri nahasse. Vajadusel korda. Parima tulemuse saavutamiseks kasuta peale pesemist niiskel, puhtal nahal enne magamaminekut. Keskendu liigestele, lihastele ja probleemsetele piirkondadele. Võib kasutada tervel kehal vältides tundlikke piirkondi (nt. silmade ümbrus). esimesel kasutuskorral pihusta 5 pihustust erinevatele kehapiirkondadele ning järk-järgult suurenda doosi 10-20 pihustusele päevas. Esimestel kasutuskordadel võib tekkida kerge kipitustunne, mis võib olla märk madalast magneesiumitasemest. Kipitus möödub regulaarsel kasutamisel või naha kuivatamisel käterätikuga peale õli nahale masseerimist.


Royal Green magneesiumi kompleks


ASHWAGHANDA

  • Läbi aegade on ashwaghandat kasutatud keha stressitaluvuse tõstmiseks, energia ja sisemise rahu tootmiseks.
  • Uuringutega on kinnitatud, et ashwagandhal on omadused, mis aitavad kesnärvisüsteemi lõõgastada ja vähendada stressi.
  • Põletikuvastane toime liigestele
  • Stimuleerib immuunsüsteemi.
  • Tõstab unekvaliteeti.
  • Parandab unekvaliteeti

Viridian ashwagandha ekstrakt öko, 60 kapslit
1 kapsel 1-2 korda päevas, söögi ajal.

Toidulisand, ashwagandha on ajurvedast tuntud adaptogeenne taim, mis toetab stressiperioodil närvisüsteemi ja immuunsust.


Royal Green Ashwagandha öko, 60 kapslit
1-2 kapslit päevas.  Toidulisand. Ajurvedast tuntud adaptogeenne taim ashwagandha on rahustava toimega, aitab leevendada vaimset kurnatust, soodustab lõõgastumist ja aitab tulla toime stressirohkel perioodil. Royal Green toidulisandis sisalduv ashwagandha pärineb Indiast ning on taimemürkidevabalt kasvatatatud. Toode on tõhusatoimeline, kuna kasutatud on kõiki taimes sisalduvaid toitaineid.


UNI


Uuringute järgi on uni see aeg, mil aju töötab täie võimsusega ja võtab vastu elektroneuroloogilisi ja hormoonvõnkeid. Magades taastub meie kesknärvisüsteem, immuunsüsteem, lihaskond ja skeleti töövõime. Seega võib julgelt öelda, et unepuudus võimendab päevaste stressitekitajate negatiivset mõju. 

Lisaks sellele on unepuudusest tingitud ka muud negatiivsed hormonaalsed mõjud nagu insuliiniresistentsus, kilpnäärme ainevahetuse häired ja kilpnäärmehormooni ebaühtlane eritus. Meie keha on peenelt tasakaalustatud süsteem, mille tõrgeteta funktsioneerimine sõltub sellest, kas saame piisavalt magada või ei.

Tootesoovitused


Viridian unekompleks kirsiga, 150 g
1 kuhjaga tl pulbrit segada vee või mahlaga, kord päevas. Juua 1h enne magama minekut.

Sisaldab:
  • magneesiumi;
  • glütsiini- aminohape, mis tõstab unekvaliteeti, vähendab päevast unisust ning toetab kognitiivset võimekust;
  • punaseid datleid- aitab rahustada närve;
  • kirssi- looduslikud melatoniini allikad ning melatoniin toetab und.


Ecosh hea une kompleks
  • lühendab uinumiseks kuluvat aega
  • aitab hoida pikemat ja ühtlasemat öist unetsüklit
  • soodustab vastupidavust stressile
  • soodustab hea energiataseme hoidmist päeval.

Taimed ja aminohapped, mis soodustavad head und

  • aminohape glütsiin- aitab kaasa normaalsele närvisüsteemi tööle. Aitab vähendada vaimset pinget.
  • Punane kannatuslill- suurendab keha vastupidavust stressile.
  • Kummel- aitab toetada lõõgastumist ja tervislikku und.
  • Palderjan ja melatoniin- aitavad soodustada uinumist.
  • Ashwagandha- taim, mis soodustab tasakaalu kehas, toetab head und ja lõõgastunud olekut.
liitu uudiskirjaga
Kõige värskemad uudised
Email again: